onsdag 19 oktober 2011

Tisdag i sol

Lite småkylig morgon men en fin dag! Solen skiner från klarblå himmel. Moa är hemma en dag till och tar det lugnt. De har simundervisning i hennes klass nu två veckor och det är nog bäst att avstå från det iallafall den här veckan. Hon är besviken över att missa det men det är ju så i livet. Det är olika som vi brukar säga. Cyklade med Klara till skolan och det doftade av blommande kaprifol utmed våran väg. Klara är verkligen glad över att gå till skolan. Idag skulle hon berätta inför klassen om hennes semesterresa. Hon hade med sig bilder på ett usb-minne som hon skulle visa. Som liten var jag inte helt bekväm med att stå inför klassen och prata men det bekommer inte henne ett dugg och det är så skönt. Vi har en tryggt barn. Moa och jag dolar på här hemma. Jag har rensat lite i rabatterna och Moa pysslar med papper. Hon har just beställt små askar till hennes samlingar så nu har jag vikt och vikt.


Ps. Vad trevligt det är med lite kommentarer på bloggen mellan varven. Då blir jag glad!!! Ds.

1 kommentar:

  1. Nu ska vi se om jag lyckas få iväg en kommentar... Vilken födelsedagskväll det blev för er :( Nåja, det viktiga är ju att Moa piggar på sig igen. Er resa lät desto härligare, blir ju galet sugen att hälsa på ;)
    Stora kramar till er alla!

    SvaraRadera