söndag 5 februari 2012

Seg söndag

Näe, vi har varit bra sega idag. Ingen riktig energi till att göra något. Det är lite halsont och skrovel här och var, en axel som ömmar och nacken är mör. Man har krämpor helt enkelt och så får det vara. Johan provade kitesurfing igår och har träningsvärk i sina armar idag efter sina flygturer över Swan River. De aktar sig för havet vilket jag tycker är klokt. Det har varit alldeles för många hajattacker senaste tiden! Hujedamej!

Lördagkvällen blev mysig med knytis med kusinerna hos Wåkes och barnen lekte och hade kul till sena timmen. Idag var vi lata och tog bilen in till stan och strosade och åt lunch på Jus Burgers i Leederville. Ett till mysigt stråk i Perth att upptäcka med mysiga cafeér och små butiker. Tänker att jag ska sitta där och fika med mina darlings här och även när fler finbesök kommer ska vi strosa runt på Oxford street. Jag längtar efter er!!! :) Och vilka hamburgare! Bland de bästa jag ätit faktiskt och det tyckte vi alla!






3 kommentarer:

  1. Hej Jenny.
    Jag har hittat din blogg tack vare en fika med Sara och Emma på Fröken Brogrens(så klart). Jäkla vad kul att få läsa om er och hur ni har det. Njut och njut. Skulle vilja åka och säga hej när jag ser bilderna, härligt.
    Ha det bäst.
    Kram Mackan(fd kollega)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Å mysfika med de bästa! Saknar er!!!Kul att du hittat hit! Var har du din blogg? :) kram tillbaka

      Radera
    2. Hej på dig
      Jag har ingen blogg. Jag har ju ingen tid till sånt när jag har 2 grabbar att lira tv-spel, boll och annat med :-)
      Fullt upp med plugget oxå.
      Ha det bäst och ta hand om er
      Kram

      Radera