torsdag 22 september 2011

Kreativt kaos

När mannen är bortrest blir hemmet till en enda röra. Det är som att det inte är lika noga att hålla efter när han inte är hemma. Nu kommer han inte hem och frågar vad jag gjort under dagen och då kan jag lika gärna låta disken stå kvar i diskhon och städa och plocka ikväll när barnen har somnat. Jag slarvar med mitt jobb helt enkelt! Barnens pysselgrejer rakade vi bara åt sidan och åt där det fanns plats. Efter maten fortsatte de sitt skapande och fick till alla möjliga saker av reklamblad och diverse papper. Jag satt bredvid och virkade långsamt framåt. Kanske blir det en filt till nästa år! Tack för virktipset Emma! Ska ta och prova det.






1 kommentar:

  1. Haha, det låter precis som här :) när katten är borta... Härliga bilder!

    SvaraRadera