måndag 1 augusti 2011

Hemma!

Jag sitter vid datorn och får för mig att jag ska göra en blogg. Inuti mitt huvud vet jag precis hur den skulle kunna se ut med färger och bilder och allt därtill. Men jag kan inte. Jag är en papper-och pennamänniska. Det är bara att göra säger de som kan. Jaha, bara att göra. Det är som ett worddokument. Bara att skriva. Det är lätt säger de som kan. Så nu har jag detta utseende på bloggen och kanske lär jag mig en vacker dag att ändra! Osorterat och rörigt lär det bli men det är ju mitt signum så så får det bli. På mitt sätt.


Vi är hemma i Perth. Känns skönt att säga så. Att inte vara så bunden av en speciell plats som "hemma". Hemma Örebro, hemma Askersund, hemma Lillevilla, hemma Bärsta, hemma Dillne. Det spelar ingen roll var vi är. Så länge vi har varandra. Inom oss är vi alltid tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar