torsdag 8 december 2011

Vissa dagar

Läste just om en kär vän som avbröt dagens yoga och åt prinsesstårta istället. Det hade jag också gjort idag om det bara hade funnits en tårta i närheten. Dagens yogapass funkade inget bra för mig. Vissa dagar är det svårt att landa och komma in i den rätta känslan. Jag var mest irriterad och svettig och en fluga störde mig flera gånger. Tappade balansen och min näsa visslade störigt när jag andades ut. Var så långt ifrån yogian som man bara kan bli! Avancerade stretchövningar med benlyft så höger skinka fick kramp. Duns ner i backen med benet och det var då jag ville gå hem. Och äta tårta!!! Imorgon åker jag till Sydney på tjejresa. Jane, Juliana och jag ska göra storstan och roa oss.Wohoooo vad kul!

Trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Hoppas du får tårta och ett massa annat mys i Sydney! Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!! PRECIS så var det för mig, och då tänkte jag "för vem gör jag det här egentligen?!" . Plötsligt var valet så lätt. Prinsesstårta!

    Älskade Jenny, vad länge sedan jag var in här... och så möts jag av din prinsesstårta. :-D Puss!

    Anna

    SvaraRadera