onsdag 7 november 2012

Varde ljus

Ibland blir man så ofantligt glad. Som idag när jag drog upp rullgardinen och morgonhimlen var alldeles skär. SOL! Inte ett moln på himlen och dessutom ledig dag. Det var som om jag lagt in en beställning och ordern gick igenom! Promenad till skolan, lämna barn och sedan hann jag med en cykeltur runt Oset innan jag skulle träffa protes-Åsa. Hon fick sig ett gott skratt när hon vid utprovningen fick se min snygga tatuering på bringan, en illgrön papegoja som sitter på ärret och tittar i kors. Barnens påhitt och helt omöjlig att tvätta bort! Jaja...
 
Solen försvann, såklart...
 
Men Johan hade också ledig dag och vi fick massa bra saker gjorda i denna rätt så trista och färglösa årstid. Naket och brunt. Och blekt. Nedan kan man se det.
 







 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar