söndag 16 september 2012

Ute







 
Har varit ute i helgen! Firat fin födelsedagsvän! Både på krogen och i skogen. Båda har sin tjusning. Jag fullkomligen älskar att dansa och skulle kunna hålla på flera timmar. Men på Ritz en fredagkväll med Bony M som lockbete så blev snart dansgolvet packat och människorna likaså...Vissa dansade tryckare till pumpande disco för att ha någon att hålla sig i. Annars risk trilla omkull. Trångt och svettigt på dansgolvet och fort blev jag less. Och Bony M varav den ene var iklädd alldeles för stor vippande afroperuk kändes som roliga timmen i skolan som någon gjorde parodi på. Och så detta evigt hjulbentsböjda buggande som vissa ska hållas med när det absolut inte finns utrymme och man får en armbåge i ryggslutet och hela stället känns som en Ålandsbåt som håller på att gå under. Hihi jag föredrar nog skogen helt enkelt!
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hemmamiljön är inte så tokig den heller. Fina bilder och visst har det sin tjusning att få röra dom lurviga benen i bland. Kanske dock jag föredrar skogen jag med. kram från Far

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny föra att du delar med dig av härliga Sverigebilder. Jag behöver dom! Ibland sätter ångesten in och jag tänker " men vad håller vi på med". Men allt har sintid och världen finns kvar där ute. Kram från Jane

    SvaraRadera
  3. Allt har sin tid. Precis som du säger. Och jag delar gärna med mig av allt det fina som finns att uppleva. Några trogna läsare har jag ju! Kram på er!

    SvaraRadera